Γυναίκα

Η Always και η Ένωση «Μαζί για το Παιδί» έχουν διανείμει πάνω από 880.000 προϊόντα προσωπικής γυναικείας υγιεινής στα πλαίσια της καμπάνιας #MinEisaiApousa

Πάνω από 5.000 κορίτσια έλαβαν προϊόντα προσωπικής υγιεινής για όλο το σχολικό έτος και συνεχίζουμε! 

Η υποστήριξη των κοριτσιών και η ενίσχυση της αυτοπεποίθησής τους κατά την διάρκεια της εφηβείας είναι ένας σκοπός που υπηρετεί έμπρακτα η Always παγκοσμίως αλλά και στην Ελλάδα. Η καμπάνια #MinEisaiApousa ξεπέρασε τον αρχικό της στόχο, δωρίζοντας περισσότερα από 880.000 προϊόντα γυναικείας υγιεινής σε περισσότερα από 5.200 κορίτσια στην περιοχή της Αττικής, της Βόρειας Ελλάδας, της Κορίνθου, του Αγρινίου και του Μεσολογγίου. Η καμπάνια συνεχίζεται από τους μήνες Αύγουστο έως Οκτώβριο του 2019 με δεύτερο κύμα δωρεών. Η Always και η Ένωση «Μαζί για τα Παιδί» στοχεύουν να προσφέρουν ξανά πάνω από 860.000 προϊόντα γυναικείας υγιεινής έτσι ώστε να καλύψουν τις ετήσιες ανάγκες περισσότερων από 5.000 κοριτσιών στην Ελλάδα, που τα χρειάζονται για την επόμενη σχολική χρονιά.

Ύστερα από την έρευνα που διενήργησε η MRB για την Always, αποκαλύφθηκε πως πάνω από 10.000 κορίτσια στην Ελλάδα εκτιμάται πως έχουν χάσει το σχολείο κατά την διάρκεια της περιόδου τους, λόγω της οικονομικής δυσχέρειας να αγοράσουν προϊόντα προσωπικής υγιεινής. Η Always μαζί με την Ένωση «Μαζί για το Παιδί» ολοκλήρωσε με επιτυχία τον πρώτο γύρο συνεισφοράς υπερβαίνοντας τον αρχικό στόχο δωρεάς!

Αποτελέσματα Δωρεάς #MinEisaiApousa | Φεβρουάριος – Ιούνιος 2019

  • Συνολική Δωρεά: 36.960 Πακέτα | Συνολικά Κορίτσια: 5.280
  • Αττική: 16.835 Πακέτα | 2.405 Κορίτσια
  • Βόρεια Ελλάδα: 17.605 Πακέτα | 515 κορίτσια
  • Κόρινθος, Μεσολόγγι, Αγρίνιο: 2.520 Πακέτα | 360 Κορίτσια

Αυτά τα ιδιαίτερα ενθαρρυντικά αποτελέσματα, σε συνδυασμό με τα μηνύματα υποστήριξης από γονείς, ωθούν να συνεχιστεί η προσπάθειά προσέγγισης περισσότερων κοριτσιών και να καλυφθούν οι ανάγκες τους για την επόμενη σχολική χρονιά. Η Always, παραμένοντας πιστή στη δέσμευσή της, θα συνεχίσει την συνεργασία με την Ένωση «Μαζί για το Παιδί», καθώς και την Ζέτα Δούκα, ως πρεσβευτή αυτής της καμπάνιας.

Γνωστή για την ενεργό στήριξή της στην ενδυνάμωση των γυναικών, η Ζέτα δήλωσε ότι «η επίτευξη του στόχου της καμπάνιας αποτελεί κίνητρο για μένα να συνεχίσω και να μπορέσω να διαδώσω το μήνυμα της. Κανένα κορίτσι δεν αξίζει να στερηθεί την χαρά που φέρνει το σχολείο, πέρα από την εκπαίδευση. Οι φιλίες, οι εμπειρίες και οι δραστηριότητες είναι πηγές αυτοπεποίθησης και ένα μέρος για να ανακαλύψει τις ικανότητες του ώστε να γίνει αυτό που ονειρεύεται κάποιος. Πρέπει όλοι να στηρίξουμε και να συνεισφέρουμε, ώστε να διασφαλίσουμε ότι κανένα κορίτσι δεν θα στερηθεί τις ευκαιρίες που αξίζει».

Ο στόχος εκπληρώνεται χάρη στη συμμετοχή και την στήριξη των καταναλωτών και των ανθρώπων που αγκαλιάζουν την πρωτοβουλία αυτή. Ο τρόπος για να συμβάλει κάποιος στην καμπάνια #MinEisaiApousa είναι μέσω του ακόλουθου μηχανισμού που χωρίζεται σε δύο σκέλη:

  • Συμβολή Καταναλωτών: Αγοράζοντας ένα διπλό πακέτο Always μέχρι τις 17 Οκτωβρίου, η αγορά υποστηρίζει και ενισχύει την περαιτέρω δωρεά για τα κορίτσια που έχουν ανάγκη. Με άλλα λόγια, με κάθε αγορά, βοηθάμε τα κορίτσια που έχουν ανάγκη να μην χάσουν το σχολείο κατά την διάρκεια της περιόδου.
  • SocialMedia: Ανεβάζοντας μια φωτογραφία με τους αγαπημένους σου φίλους με το hashtag #MinEisaiApousa δωρίζουμε μία επιπλέον σερβιέτα στα κορίτσια που έχουν ανάγκη γιατί το σχολείο είναι κάτι περισσότερο από εκπαίδευση, είναι και φιλία!


Για περισσότερες πληροφορίες:
TouchpointStrategiesMaritzinaKalognoma
tel: 210 6660854, maritzina.kalognoma@touchpointstrategies.gr

 

Σημειώσεις

1 Η έρευνα πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της Always από την MRB Hellas μεταξύ 12.09 – 20.10.2018 σε πανελλαδικό δείγμα από κορίτσια ηλικίας 12-18 ετών, που έχει ξεκινήσει η περίοδός τους,  σε συνεργασία με τις μητέρες τους, που έδωσαν την συναίνεση τους ώστε να συμμετέχουν τα παιδιά τους στην έρευνα. 500 συνεντεύξεις πραγματοποιήθηκαν με μαθήτριες και αντίστοιχα 500 με τις μητέρες τους. Οι αναλογίες διαμορφώθηκαν ώστε να αντιπροσωπεύουν το ηλιακό κοινό και τον τόπο διαμονής ώστε να αποτελεί ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα του ελληνικού πληθυσμού.

 

Σχετικά με την Always:            

Η Always®, ο ηγέτης στην κατηγορία της προσωπικής γυναικείας υγιεινής, προσφέρει μία μεγάλη γκάμα σε σερβιέτες και λοιπά προϊόντα προσωπικής υγιεινής για κάθε γυναίκα. Για περισσότερα από 35 χρόνια, η Always ενισχύει εκατομμύρια κορίτσια παγκοσμίως μέσα από εκπαιδευτικά προγράμματα που άπτονται της εφηβείας και θεμάτων αυτοπεποίθησης, όπως επίσης και με την παροχή προϊόντων σε κορίτσια που έχουν ανάγκη. Πρόσφατα, η καμπάνια #ΣανΚορίτσι της Always επέκτεινε τις προσπάθειες αυτές, καθώς βοήθησε στο να αντιμετωπιστούν βασικά κοινωνικά εμπόδια γύρω από την αυτοπεποίθηση των κοριτσιών. Η Always πιστεύει ότι μαζί μπορούμε να δημιουργήσουμε έναν κόσμο όπου η εφηβεία είναι μία περίοδος στην ζωή των κοριτσιών που μπορεί να τα ωθήσει με αυτοπεποίθηση στην ενηλικίωσή τους.

 

Σχετικά με την Procter&Gamble:           

Η P&G εξυπηρετεί καταναλωτές παγκοσμίως, κατέχοντας ένα από τα ισχυρότερα χαρτοφυλάκια με ποιοτικά, πρωτοποριακά προϊόντα, όπως τα Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze ®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® και Whisper®. Η P&G κοινότητα περιλαμβάνει επιχειρήσεις σε περίπου 70 χώρες παγκοσμίως. Επισκεφθείτε την διεύθυνση http://www.pg.com για τα τελευταία νέα και πληροφορίες σχετικά με την P&G και τα προϊόντα της.