ΛΑΡΙΣΑ

Περιφέρεια Θεσσαλίας: Χρηματοδοτεί την πρόσληψη 61 ατόμων Ειδικού Προσωπικού για την υποστήριξη μαθητών με αναπηρία

Την έγκριση της ένταξης του προγράμματος προϋπολογισμού 1,7 εκατ. ευρώ έδωσε ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας

Στη χρηματοδότηση της στήριξης και ενίσχυσης του θεσμού της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τα σχολικά έτη 2019-2020 & 2020-2021 προχωρά η Περιφέρεια Θεσσαλίας. Πιο συγκεκριμένα ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας έδωσε την έγκριση για την ένταξη στο ΕΣΠΑ Θεσσαλίας της χρηματοδότησης της πρόσληψης και στελέχωσης μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης  Θεσσαλίας με 38 άτομα αναγκαίο Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ) για την εξυπηρέτηση των μαθητών που αδυνατούν να αυτοεξυπηρετηθούν καθώς και με 23 άτομα Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ) ανά σχολικό έτος, για όσους μαθητές χρήζουν σχετικής υποστήριξης. Προβλέπεται η στήριξη 110 μαθητών. Το πρόγραμμα είναι συνολικού προϋπολογισμού 1.763.107 ευρώ.

Η Περιφέρεια Θεσσαλίας με σεβασμό και ενδιαφέρον στα άτομα με αναπηρίες καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για τη βελτίωση της καθημερινότητάς τους. Με διαγενεακές πολιτικές αναβαθμίζουμε τη δημόσια παιδεία. Η δημιουργία μιας κοινωνίας με συνοχή, χωρίς αποκλεισμούς, είναι μια πρόκληση που εμφανίζεται ακόμη πιο δύσκολη αλλά και επιτακτική, λόγω της οικονομικής κρίσης. Η Περιφέρεια Θεσσαλίας υποστηρίζει με όλους τους πόρους που διαθέτει, δράσεις και δομές που προσφέρουν σε άτομα με αναπηρία και ειδικές ανάγκες ευκαιρίες και δυνατότητες να βελτιώσουν την ποιότητα ζωής τους. Στεκόμαστε με σοβαρότητα και ευαισθησία δίπλα σε κάθε προσπάθεια που καταπολεμά τις κοινωνικές ανισότητες και κάθε μορφής διάκριση.

Στόχος του έργου είναι η ενσωμάτωση και η εξασφάλιση της προσβασιμότητας όλων των μαθητών στο κοινωνικό γίγνεσθαι με αποτέλεσμα την αντιμετώπιση του κοινωνικού αποκλεισμού, την αντιμετώπιση της σχολικής αποτυχίας και της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου. Η εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη των ΑμΕΑ είναι μία έμπρακτη εφαρμογή προς την κατεύθυνση της ενσωμάτωσης των ΑμεΑ κοινωνικά στη σχολική τάξη του γενικού σχολείου και κατ’επέκταση στη σχολική κοινότητα.